HANDTRYCKTA TAVLOR






Laga mat är bland det roligaste jag vet. Jag har aldrig varit särskilt duktig och händig, jag är tillexempel värdelös både på att måla och hantera elektriska prylar. Men det har alltid funnits en kreativ sida av mig som jag äntligen börjar hitta och få till riktigt bra. Och då gäller det inte bara matlagning.
För lite drygt två år sedan gjorde jag en tavla till mina föräldrar bara för att jag tyckte att det var roligt att testa på samtidigt som jag tyckte att en liknande var väldigt fin. Jag målade den inte. Jag köpte en ram och tillbehör för att trycka tavlor med stämplar. Detta var den stora julklappen till nära och kära det året från mig och i år har nu även några till gjorts och givits bort. Förhoppningsvis uppskattade också.

Om det är någon som har något önskemål på en tavla med någon text som man önskar få så är det bara att säga till. Det kan vara ett citat, något personligt, ett recept eller utdrag ur en låttext tillexempel. Skicka iväg ett mejl till mig om intresse finns någon gång på en tavla så löser vi något bra tillsammans!


Kommentera här: