Sommarfrukost

Bland alla måltider kommer nog frukost på högsta plats för min del. Jag älskar att äta frukost länge. Eftersom jag flera dagar i veckan åker hemifrån vid 06.00 blir det inte att jag ägnar mig åt någon långkörare för frukost då utan får istället njuta desto mer de andra lediga mornarna. Jag är inte bara en frukostoman uatn också en riktig fruktoman, vissa säger det är bra, annars säger att frukt är bra i måttliga mängder.Vad vet jag, gott är det iallafall och frukt får gärna finnas med i min frukostmeny.

Detta inlägg är inget recept utanblir istället lite inspiration till frukost och en liten hedring till denna fantastiska uppfinning. Tog en liten bild på frukosten jag gjorde för mig själv idag som jag åt ute på altanen i solen(det var ett tag sedan nu).

Ha en bra midsommar och ät låååånga frukostar!

1 va:

skriven

vet att du ALLTD äter låååååååångsamt...

Kommentera här: